Migawka

Bilety okresowe zakupione w aplikacji (Migawka) są przypisane bezpośrednio do urządzenia, na którym zostały aktywowane. Oznacza to, że po zmianie telefonu bilet nie zostanie automatycznie przeniesiony na nowe urządzenie. Jest to celowe działanie, które ma na celu zapobieganie udostępnianiu biletów pomiędzy różnymi użytkownikami.

Jeśli zmieniłeś/aś smartfon i chcesz przenieść swój bilet okresowy na nowe urządzenie, skontaktuj się z nami mailowo. W wiadomości podaj swoje dane takie jak numer twojej Karty lub numer PESEL. Nasz zespół pomoże Ci w przepisaniu biletu na nowe urządzenie. Adres kontaktowy do przepisania biletów to reklamacje@kartalodzianina.pl.

Aby kupić bilet jednorazowy w aplikacji Karta Łodzianina kliknij przycisk „kup bilet”, następnie wybierz typ biletu „jednorazowy” i wariant ulgowy lub normalny. Następnie wybierz opcję „czasowy” dla zakupu biletów minutowych lub strefę, jeśli chcesz kupić bilet jednodniowy. Za bilet zapłacisz w „koszyku”.
Systemy Karty Łodzianina i Migawki są ze sobą połączone, dlatego każda osoba, która ma aktywną Kartę Łodzianina, automatycznie ma dostęp do tańszej Migawki.
  • Przy zakupie Migawki w biletomacie lub na stronie www.migawka.lodz.pl wystarczy wybrać z dostępnych opcji bilety z Kartą Łodzianina.
  • Przy zakupie w punkcie sprzedaży biletów wystarczy powiedzieć, że mamy Kartę Łodzianina, nie trzeba jej okazywać w kasie.
Karta Łodzianina nie jest potrzebna przy kontroli biletów.

Więcej informacji.
Przyczyny mogą być następujące:

•    Przy zakupie w biletomacie – jeśli została wybrana opcja przedłużenia istniejącego biletu, wówczas zniżka się nie naliczy. Trzeba kupić nowy bilet, zniżki z Kartą Łodzianina wyświetlają się osobno. Biletomat może mieć też problem z połączeniem z Internetem. Jeśli bilety nie są dostępne, proszę spróbować kupić Migawkę na innym przystanku. 
•  Jeśli opcja zakupu biletu z Kartą Łodzianina jest niedostępna, trzeba upewnić się czy dane osobowe podane w MPK-Łódź są prawidłowe. Można to zrobić w Biurze Obsługi klienta przy ul. Tramwajowej 6 gdzie należy okazać dokument potwierdzający nadanie/posiadanie numeru Pesel. W razie pytań prosimy o kontakt z numerem infolinii: 42 638 90 20.

 Przy zakupie biletu dla dziecka:
•   Proszę upewnić się, że zarówno dziecko, jak i opiekun mają aktywne Karty Łodzianina – to znaczy zostały złożone, opłacone i zaakceptowane wnioski o Pakiet Mieszkańca zarówno dla dziecka, jak i opiekuna.
 
Aby kupić Migawkę w aplikacji Łódź.pl, kliknij przycisk „kup bilet”, następnie wybierz typ biletu „okresowy” i wariant ulgowy lub normalny. Następnie wybierz interesujący Cię bilet z dostępnych opcji. Za Migawkę zapłacisz w „koszyku”.

Kupując bilety dla dziecka lub innego członka rodziny należy wybrać konkretną osobę, której kupujemy bilet — inaczej zostanie on przypisany do niewłaściwego konta!

Zapoznaj się z regulaminem zakupu biletów MPK w Łódź.pl
Po zalogowaniu na stronie w menu po lewej stronie dostępna jest zakładka „bilety”. Tam można wybrać rodzaj biletu. Następnie należy opłacić go w zakładce „koszyk”.
Kupując bilety dla dziecka lub innego członka rodziny należy wybrać konkretną osobę, której kupujemy bilet — inaczej zostanie on przypisany do niewłaściwego konta!

Zapoznaj się z regulaminem zakupu biletów MPK w Karcie Łodzianina.
Bilety do kontroli dostępne są tylko w aplikacji Łódź.pl. Bilet nie zapisuje się na plastikowej Migawce. Kontrolerowi wystarczy pokazać wygenerowany kod QR.

Jeśli bilet został kupiony dla dziecka, dziecko musi posiadać aplikację, żeby móc udostępnić bilet w aplikacji.

Osoby, które korzystają z innych ulg, na przykład studenci, powinni mieć przy sobie dodatkowy dokument, w tym wypadku legitymację studencką.  

Zapoznaj się z regulaminem zakupu biletów MPK w Łódź.pl
 
Prosimy pisać na adres reklamacje@kartalodzianina.pl

Potrzebujesz pomocy?



+48 785 99 99 00
pn.-pt.: 09:00-17:00