Aby połączyć swoją Migawkę w aplikacji Łódź.pl z systemem ŁRP w aplikacji Nextbike:
Bilety okresowe zakupione w aplikacji (Migawka) są przypisane bezpośrednio do urządzenia, na którym zostały aktywowane. Oznacza to, że po zmianie telefonu bilet nie zostanie automatycznie przeniesiony na nowe urządzenie. Jest to celowe działanie, które ma na celu zapobieganie udostępnianiu biletów pomiędzy różnymi użytkownikami.
Jeśli zmieniłeś/aś smartfon i chcesz przenieść swój bilet okresowy na nowe urządzenie, skontaktuj się z nami mailowo. W wiadomości podaj swoje dane takie jak numer twojej Karty lub numer PESEL. Nasz zespół pomoże Ci w przepisaniu biletu na nowe urządzenie. Adres kontaktowy do przepisania biletów to reklamacje@kartalodzianina.pl.
! Kupując bilety dla dziecka lub innego członka rodziny należy wybrać konkretną osobę, której kupujemy bilet — inaczej zostanie on przypisany do niewłaściwego konta!
Zapoznaj się z regulaminem zakupu biletów MPK w Karcie Łodzianina.