- Home
- Pomoc
Migawka
- Przy zakupie Migawki w biletomacie lub na stronie www.migawka.lodz.pl wystarczy wybrać z dostępnych opcji bilety z Kartą Łodzianina.
- Przy zakupie w punkcie sprzedaży biletów wystarczy powiedzieć, że mamy Kartę Łodzianina, nie trzeba jej okazywać w kasie.
Więcej informacji.
• Przy zakupie w biletomacie – jeśli została wybrana opcja przedłużenia istniejącego biletu, wówczas zniżka się nie naliczy. Trzeba kupić nowy bilet, zniżki z Kartą Łodzianina wyświetlają się osobno. Biletomat może mieć też problem z połączeniem z Internetem. Jeśli bilety nie są dostępne, proszę spróbować kupić Migawkę na innym przystanku.
• Jeśli opcja zakupu biletu z Kartą Łodzianina jest niedostępna, trzeba upewnić się czy dane osobowe podane w MPK-Łódź są prawidłowe. Można to zrobić w Biurze Obsługi klienta przy ul. Tramwajowej 6 gdzie należy okazać dokument potwierdzający nadanie/posiadanie numeru Pesel. W razie pytań prosimy o kontakt z numerem infolinii: 42 638 90 20.
Przy zakupie biletu dla dziecka:
• Proszę upewnić się, że zarówno dziecko, jak i opiekun mają aktywne Karty Łodzianina – to znaczy zostały złożone, opłacone i zaakceptowane wnioski o Pakiet Mieszkańca zarówno dla dziecka, jak i opiekuna.
Kupując bilety dla dziecka lub innego członka rodziny należy wybrać konkretną osobę, której kupujemy bilet — inaczej zostanie on przypisany do niewłaściwego konta!
Zapoznaj się z regulaminem zakupu biletów MPK w Łódź.pl
Kupując bilety dla dziecka lub innego członka rodziny należy wybrać konkretną osobę, której kupujemy bilet — inaczej zostanie on przypisany do niewłaściwego konta!
Zapoznaj się z regulaminem zakupu biletów MPK w Karcie Łodzianina.
Jeśli bilet został kupiony dla dziecka, dziecko musi posiadać aplikację, żeby móc udostępnić bilet w aplikacji.
Osoby, które korzystają z innych ulg, na przykład studenci, powinni mieć przy sobie dodatkowy dokument, w tym wypadku legitymację studencką.
Zapoznaj się z regulaminem zakupu biletów MPK w Łódź.pl