- Home
- Pomoc
Migawka
Bilety okresowe zakupione w aplikacji (Migawka) są przypisane bezpośrednio do urządzenia, na którym zostały aktywowane. Oznacza to, że po zmianie telefonu bilet nie zostanie automatycznie przeniesiony na nowe urządzenie. Jest to celowe działanie, które ma na celu zapobieganie udostępnianiu biletów pomiędzy różnymi użytkownikami.
Jeśli zmieniłeś/aś smartfon i chcesz przenieść swój bilet okresowy na nowe urządzenie, skontaktuj się z nami mailowo. W wiadomości podaj swoje dane takie jak numer twojej Karty lub numer PESEL. Nasz zespół pomoże Ci w przepisaniu biletu na nowe urządzenie. Adres kontaktowy do przepisania biletów to reklamacje@kartalodzianina.pl.
- Przy zakupie Migawki w biletomacie lub na stronie www.migawka.lodz.pl wystarczy wybrać z dostępnych opcji bilety z Kartą Łodzianina.
- Przy zakupie w punkcie sprzedaży biletów wystarczy powiedzieć, że mamy Kartę Łodzianina, nie trzeba jej okazywać w kasie.
Więcej informacji.
• Przy zakupie w biletomacie – jeśli została wybrana opcja przedłużenia istniejącego biletu, wówczas zniżka się nie naliczy. Trzeba kupić nowy bilet, zniżki z Kartą Łodzianina wyświetlają się osobno. Biletomat może mieć też problem z połączeniem z Internetem. Jeśli bilety nie są dostępne, proszę spróbować kupić Migawkę na innym przystanku.
• Jeśli opcja zakupu biletu z Kartą Łodzianina jest niedostępna, trzeba upewnić się czy dane osobowe podane w MPK-Łódź są prawidłowe. Można to zrobić w Biurze Obsługi klienta przy ul. Tramwajowej 6 gdzie należy okazać dokument potwierdzający nadanie/posiadanie numeru Pesel. W razie pytań prosimy o kontakt z numerem infolinii: 42 638 90 20.
Przy zakupie biletu dla dziecka:
• Proszę upewnić się, że zarówno dziecko, jak i opiekun mają aktywne Karty Łodzianina – to znaczy zostały złożone, opłacone i zaakceptowane wnioski o Pakiet Mieszkańca zarówno dla dziecka, jak i opiekuna.
Kupując bilety dla dziecka lub innego członka rodziny należy wybrać konkretną osobę, której kupujemy bilet — inaczej zostanie on przypisany do niewłaściwego konta!
Zapoznaj się z regulaminem zakupu biletów MPK w Łódź.pl
Kupując bilety dla dziecka lub innego członka rodziny należy wybrać konkretną osobę, której kupujemy bilet — inaczej zostanie on przypisany do niewłaściwego konta!
Zapoznaj się z regulaminem zakupu biletów MPK w Karcie Łodzianina.
Jeśli bilet został kupiony dla dziecka, dziecko musi posiadać aplikację, żeby móc udostępnić bilet w aplikacji.
Osoby, które korzystają z innych ulg, na przykład studenci, powinni mieć przy sobie dodatkowy dokument, w tym wypadku legitymację studencką.
Zapoznaj się z regulaminem zakupu biletów MPK w Łódź.pl