- Home
- Pomoc
Migawka
- Przy zakupie Migawki w biletomacie lub na stronie www.migawka.lodz.pl wystarczy wybrać z dostępnych opcji bilety z Kartą Łodzianina.
- Przy zakupie w punkcie sprzedaży biletów wystarczy powiedzieć, że mamy Kartę Łodzianina, nie trzeba jej okazywać w kasie.
Więcej informacji.
• Przy zakupie w biletomacie – jeśli została wybrana opcja przedłużenia istniejącego biletu, wówczas zniżka się nie naliczy. Trzeba kupić nowy bilet, zniżki z Kartą Łodzianina wyświetlają się osobno.
• Jeśli opcja zakupu biletu z Kartą Łodzianina jest niedostępna, trzeba upewnić się czy dane osobowe podane w MPK-Łódź są prawidłowe. Można to zrobić w Biurach Obsługi klienta przy ul. Tramwajowej 6 oraz pl. Wolności (wejście od ul. Nowomiejskiej) gdzie należy okazać dokument potwierdzający nadanie/posiadanie numeru Pesel. W razie pytań prosimy o kontakt z numerem infolinii: 42 638 90 20.
Przy zakupie biletu dla dziecka:
• Proszę upewnić się, że zarówno dziecko, jak i opiekun mają aktywne Karty Łodzianina – to znaczy zostały złożone, opłacone i zaakceptowane wnioski o Pakiet Mieszkańca zarówno dla dziecka, jak i opiekuna.