Pomoc

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

Migawka

Systemy Karty Łodzianina i Migawki są ze sobą połączone, dlatego każda osoba, która ma aktywną Kartę Łodzianina, automatycznie ma dostęp do tańszej Migawki.
  • Przy zakupie Migawki w biletomacie lub na stronie www.migawka.lodz.pl wystarczy wybrać z dostępnych opcji bilety z Kartą Łodzianina.
  • Przy zakupie w punkcie sprzedaży biletów wystarczy powiedzieć, że mamy Kartę Łodzianina, nie trzeba jej okazywać w kasie.
Karta Łodzianina nie jest potrzebna przy kontroli biletów.

Więcej informacji.
Aby kupić Migawkę ze zniżką, wystarczy wejść na stronę: zbiletem.pl. Przy biletach od razu widoczna jest cena zwykła oraz ta z Kartą Łodzianina. Po wybraniu właściwej dla siebie opcji i wypełnieniu najważniejszych danych (imię, nazwisko, nr telefonu oraz PESEL) sprawdzimy, czy Twoja Karta jest aktywna i naliczymy zniżkę. Po zakupie biletu otrzymasz potwierdzenie mailowe a bilet wyświetli się w Twojej aplikacji.
 
Przyczyny mogą być następujące:
•    Przy zakupie w biletomacie – jeśli została wybrana opcja przedłużenia istniejącego biletu, wówczas zniżka się nie naliczy. Trzeba kupić nowy bilet, zniżki z Kartą Łodzianina wyświetlają się osobno.
•    Możliwe, że w systemie Migawki nie ma Pana/Pani numeru PESEL, tylko data urodzenia. Wówczas zniżka nie będzie dostępna, ponieważ systemy Karty Łodzianina i Migawki łączą się jedynie na podstawie pasujących peseli. W takim wypadku trzeba uzupełnić dane w MPK. Prosimy o kontakt z numerem 42 672 13 25 lub numer infolinii: 42 638 90 20.

 Przy zakupie biletu dla dziecka:
•   Proszę upewnić się, że zarówno dziecko, jak i opiekun mają aktywne Karty Łodzianina – to znaczy zostały złożone, opłacone i zaakceptowane wnioski o Pakiet Mieszkańca zarówno dla dziecka, jak i opiekuna.
 

Potrzebujesz pomocy?



+48 785 99 99 00
Pon-pt.: 09:00-18:00
Sob.: 10:00-16:00