- Home
- Regulamin aplikacji mobilnej
1. DEFINICJE
- Regulamin - oznacza niniejszy Regulamin.
- Aplikacja - oznacza aplikację mobilną Łódź.pl, czyli oprogramowanie działające na urządzeniach przenośnych, funkcjonujące na urządzeniach z mobilnym systemem operacyjnym iOS oraz Android, dostępna do pobrania bezpłatnie na platformach App Store i Google Play, która umożliwia między innymi przeglądanie wydarzeń organizowanych przez podmioty trzecie, przeglądanie ofert zamieszczonych w ramach Newsów, zakup Biletów za pomocą telefonu komórkowego (lub innego urządzenia mobilnego spełniającego wymagania techniczne i operacyjne) i/lub w przypadku Biletów bezpłatnych - pobranie biletu w formie QR kodu (fotokodu), ale także korzystanie w określonych wypadkach z Posiadacza Karty Łodzianina.
- Usługodawca, ŁOT - Stowarzyszenie Łódzka Organizacja Turystyczna, z siedzibą w Łodzi przy ulicy Piotrkowskiej 28 lok 2U, 90-269, wpisane do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi Śródmieścia, X Wydział Gospodarczy w Łodzi pod numerem KRS 0000676009, posiadającym numer identyfikacji podatkowej (NIP) 725-219-92-52.
- Bilet – oznacza znak legitymacyjny uprawniający jedną osobę do udziału w jednym, oznaczonym wydarzeniu, możliwy do nabycia za pośrednictwem Aplikacji. Bilet zakupiony poprzez Aplikację ma formę QR kodu (fotokodu), który udostępniany jest Użytkownikowi w Aplikacji w zakładce „Posiadane bilety”. Bilet nie jest dostarczany Użytkownikowi w formie fizycznej. Bilet oznacza również bilet upoważniający do przejazdu komunikacją miejską.
- Produkt - oznacza znak legitymacyjny uprawniający jedną osobę do udziału w jednym, oznaczonym wydarzeniu lub też inny produkt lub usługę (w tym usługę parkowania lub korzystania z komunikacji miejskiej) możliwy do nabycia za pośrednictwem Aplikacji przy użyciu E-sakiewki; potwierdzenie zakupu poprzez Aplikację jest udostępniane Użytkownikowi w odpowiedniej zakładce Aplikacji.
- Użytkownik, Użytkownik Aplikacji – każda osoba korzystająca z Aplikacji.
- Konto - Usługa Elektroniczna, pozwalająca na korzystanie przez Użytkownika z określonych funkcjonalności Aplikacji. Użytkownik uzyskuje dostęp do Konta za pomocą Loginu i Hasła. Użytkownik loguje się na swoje Konto po dokonaniu rejestracji w Aplikacji. Istnieją dwa typy Kont: konto Klienta oraz konto Posiadacza Karty Łodzianina.
- Konto Posiadacza Karty Łodzianina – konto osoby, której uprawnienia do korzystania ze zniżek dostępnych w ofercie Karty Łodzianina zostały zweryfikowane na podstawie jednego z dokumentów weryfikacyjnych. Lista dokumentów dostępna jest na stronie www.kartalodzianina.pl oraz w Regulaminie Karty Łodzianina.
- Konto Klienta - konto osoby fizycznej korzystającej z Aplikacji, ale nieposiadającej Karty Łodzianina, która może dokonywać zakupów Produktów w standardowych cenach (nieuwzględniających zniżek dla Posiadaczy Karty Łodzianina). Klient może zmienić swoje konto w konto Posiadacza Karty Łodzianina, pod warunkiem, że dokona weryfikacji, to jest przedstawi jeden z wymaganych dokumentów weryfikacyjnych i uiści opłatę aktywacyjną. Lista dokumentów dostępna jest na stronie www.kartalodzianina.pl oraz w Regulaminie Karty Łodzianina.
- Rejestracja - rejestracja polega na utworzeniu Konta w Aplikacji. W celu dokonania rejestracji Użytkownikpowinien wypełnić formularz rejestracyjny dostępny w Aplikacji. Dane wskazane w formularzu rejestracyjnym jako obowiązkowe (oznaczone gwiazdką) są niezbędne do prawidłowego świadczenia Usługi przez Usługodawcę. Po przesłaniu uzupełnionego formularza rejestracyjnego Użytkownik otrzyma, na wskazany przez siebie adres e-mail, potwierdzenie rejestracji wraz z linkiem umożliwiającym utworzenie Hasła. W tym momencie procedura zakładania konta jest zakończona.
- Hasło - ciąg znaków alfanumerycznych, konieczny do dokonania autoryzacji w trakcie uzyskiwania dostępu do Konta, który jest określony przez Klienta podczas Rejestracji zgodnie z instrukcjami technicznymi Usługodawcy.
- Login - adres e-mail lub numer telefonu Klienta podany podczas Rejestracji.
- Partner - podmiot współpracujący z Usługodawcą, którego oferta może zostać udostępniona Użytkownikomzgodnie z Regulaminem.
- Operator - podmiot świadczący usługi parkowania lub realizujący przewozy środkami transportu zbiorowego na terenie Łodzi będący stroną umowy z ŁOT, która pozwala Użytkownikowi nabywać usługę parkowania oraz zakup biletów na przejazdy środkami transportu zbiorowego oferowaną przez ten podmiot za pośrednictwem Aplikacji.
- Karta Łodzianina - karta w formie plastikowej lub w formie mobilnej w postaci kodu QR dostępnego w Aplikacji. Zeskanowanie jej przy kasie powoduje naliczenie benefitów dostępnych dla Posiadacza Karty Łodzianina zgodnie z Regulaminem Karty Łodzianina.
- Usługa - udostępnienie Użytkownikom możliwości korzystania z funkcjonalności Aplikacji oraz Programu Karta Łodzianina.
- e-Sakiewka - instrument płatniczy, o którym mowa w art. 6 pkt 11 Ustawy, wydawany przez ŁOT i udostępniany Użytkownikowi w ramach Aplikacji, w związku z zawarciem Umowy na warunkach wskazanych w treści Regulaminu oraz Regulaminu e-sakiewki.
- Ustawa – ustawa z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych (Dz. U. z 2022 r., poz. 2360 ze zm.).
- Agent Rozliczeniowy – PayPro S. A. (właściciel serwisu Przelewy24) z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań Nowe Miasto i Wilda, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego po numerem KRS 0000347935, numer NIP 7792369887, o kapitale zakładowym wynoszącym 4.500.000,00 zł, w całości opłaconym, wpisaną do rejestru krajowych instytucji płatniczych prowadzonego przez Komisję Nadzoru Finansowego pod numerem podmiotu w UKNF IP24/2014, jako krajowa instytucja płatnicza –będąca instytucją płatniczą w rozumieniu Ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o usługach płatniczych i jednocześnie agentem rozliczeniowym oraz wydawcą elektronicznego instrumentu płatniczego w rozumieniu Ustawy z dnia 12 września 2002 roku o elektronicznych instrumentach płatniczych.
- Polityka Prywatności - dokument umieszczony i dostępny dla każdego z Użytkowników w Aplikacji w celu poinformowania o tym, jakie dane osobowe są o nich zbierane i jak będą wykorzystywane.
- Aplikacja stanowi własność Łódzkiej Organizacji Turystycznej i jest przez nią obsługiwana.
- Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
- Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
- ogólne zasady i warunki korzystania z Aplikacji;
- zasady dokonywania rejestracji i korzystania z Konta w ramach Aplikacji;
- warunki i zasady dokonywania zakupu i/lub pobierania elektronicznych biletów w formie QR kodów (fotokodów) oraz Produktów oferowanych w ramach Aplikacji.
- Użytkownicy mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego w ramach Aplikacji oraz strony www.kartalodzianina.pl.
- Usługodawca świadczy na rzecz Użytkowników usługę Konta, przy pomocy którego Użytkownik może przeglądać wydarzenia organizowane przez podmioty trzecie, przeglądać oferty specjalne i promocje zamieszczane w ramach Newsów, kupować Bilety i Produkty oraz przechowywać kupione i pobrane Bilety bezpłatne w formie QR kodów.
- Umowa o świadczenie usług zostaje zawarta z Użytkownikiem z chwilą prawidłowego wypełnienia przez niego formularza rejestracyjnego oraz zaakceptowania Regulaminu i Polityki prywatności poprzez odznaczenie odpowiedniego przycisku wyboru.
- W celu korzystania z Aplikacji, Użytkownik powinien we własnym zakresie uzyskać dostęp do urządzenia końcowego (tabletu, smartfona, innego urządzenia mobilnego) z dostępem do sieci Internet wraz z zainstalowanym na tym urządzeniu systemem operacyjnym iOS lub Android umożliwiającym pobranie i zainstalowanie Aplikacji oraz z przeglądarką internetową.
- Warunkiem rozpoczęcia korzystania z Aplikacji jest prawidłowa instalacja Aplikacji na urządzeniu mobilnym, a następnie dokonanie rejestracji poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego i podanie: swojego imienia, adresu e-mail i hasła oraz zaakceptowanie Regulaminu i Polityki Prywatności.
- Korzystanie z Aplikacji i dokonywanie zakupów jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu wraz z załącznikami.
- Użytkownikiem Aplikacji może być Klient, który dokona rejestracji lub jest Posiadaczem Karty Łodzianina.
- W przypadku Rejestracji Klienta, czyli osoby niebędącej posiadaczem Karty Łodzianina zakres danych wymaganych do rejestracji jest następujący:
- Imię i nazwisko;
- Adres e-mail lub alternatywnie numer telefonu komórkowego;
- Hasło osobiście wybrane przez użytkownika;
- Do zarejestrowania i korzystania z Aplikacji wymagany jest ważny numer telefonu komórkowego lub adres e-mail. Po wprowadzeniu danych na podany adres e-mail lub numer telefonu komórkowego wysyłany jest kod umożliwiający dokończenie procesu rejestracji. Brak wprowadzenia kodu spowoduje, że dane nie zostaną zapisane a Konto nie zostanie utworzone.
- W przypadku Posiadaczy Karty Łodzianina:
- W celu korzystania ze wszystkich możliwości Aplikacji Łódź.pl należy pobrać Aplikację z App Store lub Google Play i zalogować się przy użyciu Loginu oraz samodzielnie ustalonego Hasła. Aby pobrać Aplikację wymagane jest posiadanie smartfona lub innego urządzenia mobilnego z systemem operacyjnym Android lub iOS oraz połączenia internetowego w tym telefonie/ urządzeniu.
- Loginem może być numer telefonu lub adres e-mail podane podczas rejestracji w programie Karta Łodzianina.
- W Aplikacji dostępna będzie mobilna Karta Łodzianina w postaci kodu QR.
- Użytkownicy za pośrednictwem Aplikacji mają możliwość dokonania zakupu:
- biletów MPK, zarówno jednorazowych czasowych, jak i biletów okresowych – zasady sprzedaży oraz korzystania z biletów MPK dostępne są w Regulaminie sprzedaży biletów komunikacji miejskiej za pośrednictwem Karty Łodzianina. Ceny biletów sprzedawanych w Aplikacji zgodne są aktualną taryfą opłat w lokalnym transporcie zbiorowym w Łodzi.
- biletów parkingowych na terenie miasta Łodzi - zasady sprzedaży oraz korzystania z biletów parkingowych dostępne są w Regulaminie zakupu biletów parkingowych w aplikacji Łódź.pl
- biletów wstępu do instytucji miejskich oraz na wybrane wydarzenia - zasady sprzedaży oraz korzystania z tych biletów określa niniejszy Regulamin.
- Zakup usługi parkingowej Start/ Stop – zasady korzystania z tej usługi opisane zostały w pkt 5 ppkt 4 niniejszego Regulaminu.
- Posiadacze Karty Łodzianina mogą za pośrednictwem Aplikacji korzystać ze zniżek oferowanych w ramach KartY Łodzianina. Szczegóły dotyczące Karty Łodzianina oraz zniżek dostępnych za jej pośrednictwem dostępne są na stronie www.kartalodzianina.pl
- Klient nie będący Posiadaczem Karty Łodzianina, może przystąpić do Karty Łodzianina i tym samym zacząć korzystać ze zniżek o ile spełnia warunki przystąpienia. Warunki przystąpienia do Karty Łodzianina dostępne są na stronie www.kartalodzianina.pl oraz w Regulaminie Karty Łodzianina.
- Warunkiem dokonania zakupu jest dokonanie Rejestracji.
- Zakup Biletu następuje poprzez dokonanie w Aplikacji kolejno następujących czynności:
- Zalogowanie się do Aplikacji;
- Wybór wydarzenia, na które ma obowiązywać Bilet lub innego Produktu, którego zakupu chce dokonać Klient;
- Naciśnięcie ikony „Kup bilet”;
- Dokonanie płatności.
- Płatność za Bilet może być zrealizowana poprzez: przelew z konta, płatność BLIK, płatność kartą, G pay lub z wykorzystaniem usługi E-Sakiewka.
- ŁOT przysługuje prawo do decydowania o momencie rozpoczęcia i zakończenia sprzedaży Biletów na dane wydarzenie za pośrednictwem Aplikacji.
- W przypadku zakupu Biletu Użytkownik ma prawo do jednorazowego zakupu za pośrednictwem Aplikacji. Nie więcej niż 1 (słownie: jednego) biletu na dane wydarzenie.
- Ceny Biletów mogą być różne w zależności od dni tygodnia. Aktualny cennik Biletów dostępny jest w Aplikacji.
- Ceny pozostałych Produktów zgodne są z taryfami Operatorów.
- W przypadku zakupu Biletu ŁOT zastrzega sobie iż na wybrane Wydarzenia może obowiązywać limit zakupu ilości Biletów - w takim wypadku odpowiednia informacja zostanie umieszczona na stronie www.kartalodzianina.pl
1. Zasady korzystania
- E-sakiewka umożliwia Użytkownikowi zakup usług wymienionych w Załączniku nr 1 do Regulaminu poprzez dokonanie zapłaty z indywidualnego konta Użytkownika.
- Aby skorzystać z usługi e-sakiewka Użytkownik musi posiadać telefon komórkowy lub inne urządzenie mobilne z dostępem do sieci Internet wraz z zainstalowanym na tym urządzeniu systemem operacyjnym iOS lub Android umożliwiającym pobranie i zainstalowanie Aplikacji wraz z aktywnym pakietem oraz przeglądarką internetową, przy czym numer telefonu musi być zarejestrowany w Polsce lub innym kraju członkowskim Unii Europejskiej (niezależnie od tego, czy jest to telefon w abonamencie dla Użytkownika indywidualnego, w abonamencie dla przedsiębiorcy, czy też w taryfie przedpłaconej). Zarejestrowanie Aplikacji możliwe jest także w Serwisie internetowym przy użyciu urządzenia elektronicznego, w szczególności takiego jak komputer lub inne urządzenie mobilne, z zainstalowaną przeglądarką internetową, oraz telefonu komórkowego umożliwiającego odbieranie wiadomości SMS.
- Celem skorzystania z Usług wskazanych w treści załącznika nr 1 jest wcześniejsze zasilenie Konta Użytkownika wpłatą/wpłatami w łącznej wysokości nie wyższej niż 400 (słownie czterysta) złotych miesięcznie.
- Zasilenia mogą być dokonywane w złotych polskich (PLN) przez Użytkownika lub przedstawiciela ustawowego Użytkownika.
- Użytkownik w ramach Aplikacji ma stały wgląd w wysokość wpłat.
- Użytkownik może skorzystać z Aplikacji w celu zakupu wyłącznie usług wymienionych w Załączniku nr 1 do Regulaminu.
- Zasilenie Konta Użytkownika może nastąpić wyłącznie z indywidualnego konta bankowego. Nie przewiduje się możliwości zasilenia konta gotówkowo.
- Konto Użytkownika może być wielokrotnie doładowywane, a środki mogą być wykorzystywane w wielu transakcjach z zastrzeżeniem pkt 3g) niniejszego paragrafu.
- Po dokonaniu wpłaty na Konto użytkownika środki pojawią się na koncie użytkownika w Aplikacji. Dokument sprzedaży jest wystawiany dopiero w chwili wykorzystania środków z Konta Użytkownika.
W przypadku:
- Użytkowników, którzy nie korzystali z systemu dłużej niż 12 miesięcy, ŁOT ma prawo do usunięcia konta i wypowiedzenia Umowy.
- W takim przypadku niewykorzystane środki pieniężne zgromadzone przez Użytkownika w ramach Aplikacji podlegają zwrotowi na rachunek bankowy Użytkownika, którego nastąpiło ostatnie zasilenie Konta Użytkownika, o ile ŁOT jest w stanie go ustalić.
- Jeżeli Usługodawca nie jest w stanie ustalić rachunku Użytkownika, o którym mowa w zdaniu poprzednim, podejmie próbę kontaktu z Użytkownikiem w celu jego ustalenia przy użyciu połączenia telefonicznego i /lub adresu e-mail.
- Jeżeli w ciągu 30 dni nie uda się skontaktować z Użytkownikiem, za każdy kolejny dzień, ŁOT będzie pobierał opłatę w wysokości 20 gr brutto za konieczność świadczenia usługi prowadzenia oddzielnego rachunku technicznego w celu gromadzenia środków, których nie udało się zwrócić.
- ŁOT będzie pobierał opłaty aż do momentu, gdy niewykorzystane przez Użytkownika środki się skończą i tym samym będzie możliwa likwidacja Konta, lub Użytkownik wskaże ŁOT aktualny rachunek bankowy Użytkownika, na który możliwy będzie zwrot środków.
- Zakup za pomocą E-sakiewki obejmuje wyłącznie zakup Produktów wskazanych w treści załącznika nr 1.
- Środki zgromadzone w Aplikacji i niewykorzystane mogą być zwrócone na konto wskazane przez Użytkownika z zastrzeżeniem pkt 3g) niniejszego paragrafu.
- Saldo E-Sakiewki można sprawdzić w zakładce Aplikacji.
- ŁOT nie ponosi odpowiedzialności za sprawność działania telefonu/urządzenia mobilnego oraz działania Użytkownika w wyniku których zostały utracone lub uszkodzone po ich wydaniu Użytkownikowi.
- W wypadku utraty, zniszczenia lub kradzieży telefonu/urządzenia mobilnego i/lub skorzystania z usługi e-sakiewki przez osobę trzecią Użytkownikowi nie przysługują wobec ŁOT żadne roszczenia, poza możliwością zgłoszenia blokady świadczenia Usługi.
- Użytkownik dokonuje zakupu za pośrednictwem Aplikacji. ŁOT pobiera z E-sakiewki odpowiednią kwotę odpowiadającą cenie Produktu.
- W wypadku, gdy cena zakupu Produktu przewyższa wartość zgromadzoną na Koncie Użytkownika należy w pierwszej kolejności uzupełnić środki na Koncie Użytkownika dokonując wpłaty, następnie zrealizować zakup za pomocą E-sakiewki. Brak wystarczających środków na Koncie Użytkownika skutkować będzie brakiem możliwości dokonania zakupu Produktu.
- W wypadku, gdy cena zakupu Produktu jest niższa niż wartość zgromadzona na Koncie Użytkownika, niewykorzystane środki pozostają na Koncie Użytkownika do ponownego wykorzystania.
- Zakup Produktu- usługi parkingowej przy użyciu e-sakiewki możliwy jest w 2 rodzajach płatności:
- Poprzez zakup z góry określonego czasu parkowania;
- Poprzez wykorzystanie usługi „start-stop”.
- Zakup usługi parkingowej za pomocą usługi „start stop” polega na uruchomieniu w Aplikacji rozpoczęcia parkowania poprzez naciśnięcie przycisku: „START” a następnie zakończeniu korzystania z usługi z chwilą naciśnięcia przycisku „STOP”. Aplikacja automatycznie pobierze z E-Sakiewki opłatę odpowiadającą rzeczywistemu czasowi trwania usługi parkingowej.
- Brak wystarczających środków w E-Sakiewce, który pozwoliłby na opłacenie całości usługi parkowania skutkować będzie pobraniem środków zgromadzonych w E-Sakiewce, zaś podczas pozostałego czasu parkowania Użytkownik nie będzie miał ważnej opłaty. Użytkownik zostanie powiadomiony w Aplikacji o braku wystarczających środków w E-Sakiewce i konieczności zasilenia E-Sakiewki wpłatą.
- Opłata za towar - usługę parkingową, będzie naliczana zgodnie z Cennikiem Operatora.
- Środki pieniężne, będące przedmiotem zasilenia nie mogą pochodzić z rozliczeń w ramach umów cywilnoprawnych, umów o pracę, handlu internetowego, itp.
- Środki pieniężne, będące przedmiotem Zasilenia nie mogą pochodzić z czynu zabronionego lub innego nielegalnego źródła.
- Jeśli dane towarzyszące transferowi środków pieniężnych otrzymanemu przez ŁOT nie pozwalają na przypisanie ich do konkretnego Użytkownika, bez względu na rodzaj i ilość zidentyfikowanych nieprawidłowości, ŁOT zastrzega sobie prawo odrzucenia takiego Zasilenia, zwracając je do dostawcy usług płatniczych płatnika, przy jednoczesnym potrąceniu z Zasilenia kosztów związanych z takim odrzuceniem, jeżeli takie koszty zostaną poniesione przez ŁOT.
- W przypadku powzięcia przez ŁOT wątpliwości co do pochodzenia środków pieniężnych będących przedmiotem Zasilenia, Użytkownik na wezwanie ŁOT, zobowiązany jest do wyjaśnienia pochodzenia środków pieniężnych, wskazując na ich źródło, ewentualnie wraz z dokumentami potwierdzającymi pochodzenie środków pieniężnych.
- Naruszenie przez Użytkownika obowiązku, o którym mowa w pkt. 5d) niniejszego paragrafu, może skutkować wypowiedzeniem usługi i poinformowaniem o wątpliwościach organów właściwych do ścigania przestępstw.
-
-
- Po dokonaniu czynności określonych powyżej, w Aplikacji zostanie wyświetlone podsumowanie zawierające informacje o cenie i specyfikacji zamówionego Biletu lub Produktu.
- Ceny wskazane w Aplikacji są kwotami brutto, zawierającymi podatek VAT obliczony zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- Płatności są dokonywane z wykorzystaniem serwisu Przelewy24.
- Po weryfikacji przez Agenta Rozliczeniowego dostępności środków pieniężnych na koncie bankowym Użytkownika, Użytkownikowi zostanie wysłane powiadomienie widoczne w Aplikacji, potwierdzające dokonanie zakupu Biletu/ Usługi. Powiadomienie zostanie wysłane do Użytkownika przy pomocy wiadomości elektronicznej w terminie do 5 minut od momentu zakończenia procedury zakupu Biletu/Usługi określonej w pkt 5 Regulaminu.
- W momencie otrzymania powiadomienia, konto bankowe Użytkownika zostanie obciążona kwotą wynikającą z dokonanego zakupu Biletu/ Usługi, a w Aplikacji zostaje udostępniony Użytkownikowi Bilet w postaci QR kodu (fotokodu).
- Stwierdzenie braku wystarczających środków pieniężnych na koncie bankowym Użytkownika powoduje, że zakup Biletu/ Usługi nie dochodzi do skutku.
- W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Regulaminie, płatność za zakup Biletu dokonywana jest zgodnie z Regulaminem użytkownika systemu Przelewy24 wydanym przez Agenta Rozliczeniowego.
-
- Realizacja biletu następuje poprzez okazanie osobie obsługującej wejście na wydarzenie telefonu komórkowego z wyświetlonym Biletem w formie QR kodu (fotokodu). QR kod (fotokod) uprawniający do realizacji biletu wyświetla się po wyborze w Aplikacji zakładki „Bilety”.
- Warunkiem realizacji biletu w formie QR kodu (fotokodu) jest posiadanie telefonu komórkowego lub innego urządzenia mobilnego z dostępem do sieci Internet.
- ŁOT nie odpowiada za opóźnienie w realizacji Biletu w przypadku, gdy czas pomiędzy zakupem przez Użytkownika Biletu i rozpoczęciem wydarzenia jest krótszy niż termin określony w pkt 5.4. Regulaminu. ŁOT będzie uwzględniać reklamacje Użytkowników wynikłe z niemożności lub opóźnienia w wejściu na wydarzenie wyłącznie w sytuacji, gdy Bilet w formie QR kodu (fotokodu) zostanie udostępniony Użytkownikowi z opóźnieniem w stosunku do terminów wskazanych w pkt 5.4. i 5.5. Regulaminu z przyczyn zawinionych przez ŁOT lub z innych przyczyn, za które odpowiedzialność ponosi ŁOT.
- Kupując Bilet za pomocą Aplikacji bezpośrednio przed rozpoczęciem wydarzenia, Użytkownik powinien uwzględnić czas niezbędny na kontrolę Biletów, ewentualne kolejki w miejscu wydarzenia oraz czas niezbędny do zajęcia określonego miejsca/wejścia na wydarzenie.
- Zabronione jest przekazywanie Biletu osobom trzecim lub przesyłanie go na inne urządzenia. ŁOT zastrzega, że naruszenie powyższych postanowień może uniemożliwić realizację Biletu bez prawa do jakichkolwiek roszczeń Użytkownika z tego tytułu.
- Bilet jest ważny od momentu otrzymania powiadomienia w Aplikacji, stanowiącego potwierdzenie zakupu Biletu, do momentu zakończenia wydarzenia, którego Bilet dotyczył. Użytkownik nie ma prawa do udziału w wydarzeniu poza terminem ważności Biletu.
- Użytkownik zakupując Bilet za pośrednictwem Aplikacji zobowiązuje się przestrzegać zasad i regulaminów obowiązujących bezpośrednio u Partnerów którzy organizują dane wydarzenie.
- Wszelkie pytania, uwagi lub reklamacje dotyczące procesu autoryzacji płatności należy nadsyłać w formie pisemnej na adres PayPro S. A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Kanclerskiej 15, 60-327 Poznań.
- Wszelkie pytania, uwagi lub reklamacje dotyczące funkcjonowania Aplikacji i sprzedaży Biletów za jej pośrednictwem należy nadsyłać pocztą elektroniczną na adres poczty elektronicznej reklamacje@kartalodzianina.pl
- Prawo do składania reklamacji przysługuje wyłącznie Użytkownikom.
- Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko osoby składającej reklamację, adres korespondencyjny, jak również dokładny opis i wskazanie przyczyny reklamacji.
- Reklamacje będą rozpatrywane przez ŁOT w terminie 14 (czternastu) dni od daty ich złożenia. Decyzja ŁOT w przedmiocie reklamacji jest ostateczna.
- Użytkownikowi zawierającemu umowę sprzedaży poprzez Aplikację, poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość, zgodnie z art. 38 pkt 12 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta (Dz.U. z 2019 r. poz. 134 ze zm.), w zakresie usług związanych z wydarzeniami rozrywkowymi, kulturalnymi lub sportowymi, nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy, jeżeli termin wydarzenia był wskazany.
- Zwroty biletów MPK oraz biletów parkingowych dokonywane są zgodnie z zapisami regulaminów: Regulaminusprzedaży biletów komunikacji miejskiej za pośrednictwem Karty Łodzianina oraz Regulamin zakupu biletów parkingowych w aplikacji Karty Łodzianina
- Zwrot Biletu możliwy jest wyłącznie w następujących przypadkach:
- odwołania wydarzenia,
- zmiany daty, miejsca lub znaczącej zmiany godziny wydarzenia.
- W celu zapewnienia bezpieczeństwa przekazu informacji i przetwarzania danych osobowych w związku ze świadczonymi usługami, ŁOT podejmuje środki techniczne i organizacyjne odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji przez osoby nieuprawnione danych osobowych.
- ŁOT jest administratorem danych osobowych wszystkich Użytkowników Aplikacji w związku z realizacją postanowień niniejszego Regulaminu. Wszelkie informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych, w tym podstawy, cele, zakres przetwarzania oraz informacje o prawach osób, których dane dotyczą znajdują się w Polityce prywatności.
- ŁOT nie ponosi odpowiedzialności za indywidualne ustawienia telefonów komórkowych oraz sposobu ich konfiguracji, a także ustawienia występujące u operatorów sieci komórkowych.
- ŁOT nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie sieci Internet, za pośrednictwem której Użytkownicy korzystają z Aplikacji i dokonują transakcji w ramach zakupu Produktów.
- Użytkownik zobowiązany jest do zapobiegania naruszeniom indywidualnych zabezpieczeń Konta Użytkownika, w tym do bezpiecznego przechowywania swojego urządzenia, na którym zainstalowana jest Aplikacja oraz nieudostępniania go osobom trzecim.
- W przypadku ujawnienia lub podejrzenia ujawnienia osobom nieuprawnionym danych, Użytkownik zobowiązany jest podjąć samodzielnie działania zmierzające do zmiany takich danych.
- W przypadku stwierdzenia utraty, kradzieży, przywłaszczenia, naruszenia indywidualnych zabezpieczeń lub innego nieuprawnionego użycia Konta, Użytkownik zobowiązany jest do niezwłocznego zgłoszenia ŁOT takich okoliczności
- ŁOT nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie interfejsów oraz łączy telekomunikacyjnych, które nie są jego własnością lub nie są przez niego obsługiwane, w szczególności interfejsów służących do wykonywania płatności przez Użytkownika.
- ŁOT nie odpowiada za funkcjonowanie urządzeń przenośnych, z których Użytkownik realizuje Płatności. Urządzenia te powinny spełniać wymogi i standardy przewidziane dla sieci telekomunikacyjnej, w której są wykonywane i powinny być użytkowane zgodnie z zaleceniami producenta.
- ŁOT nie ponosi odpowiedzialności za utratę przez Użytkownika środków pieniężnych zaewidencjonowanych w Aplikacji powiązanej z E-sakiewką w sytuacji, gdy:
- na utraconym przez Użytkownika urządzeniu, na którym zainstalowana została Aplikacja, Użytkownik posiadał automatyczne odbieranie poczty e-mail, a zmienione hasło dostępu przesłane zostało właśnie na ten adres e-mail;
- Użytkownik nie stosuje się do zaleceń i rekomendacji ŁOT;
- Użytkownik nie posiada aktualnej wersji Aplikacji.
- ŁOT nie ponosi odpowiedzialności za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy zawartej przez Użytkownika z Operatorami produktów wskazanych w treści Załącznika nr 1.
- Koszt połączenia z siecią Internet w celu zalogowania się do Aplikacji i zakupu Biletu/ Usługi ponosi Użytkownik, zgodnie z taryfą swojego operatora.
- Niniejszy Regulamin dostępny jest dla Uczestników na stronie internetowej kartalodzianina.pl. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym w szczególności postanowienia Kodeksu cywilnego.
- Postanowień niniejszego Regulaminu nie stosuje się, jeżeli bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa odmiennie kształtują prawa i obowiązki Użytkowników i ŁOT.
- ŁOT zastrzega niniejszym, że Regulamin może ulec zmianie w każdym czasie. Zmiany w Regulaminie obowiązują od momentu opublikowania nowej wersji Regulaminu w Aplikacji i na stronie internetowej kartalodzianina.pl
- Zakup Biletu poprzez Aplikację nie jest uwzględniany w ramach realizacji programu PAYBACK ani w innych akcjach promocyjnych i programach lojalnościowych, chyba że zaakceptowane przez ŁOT zasady tych akcji i programów wyraźnie nie stanowią inaczej.
Załącznik nr 1
Usługi i produkty możliwe do kupienia przy pomocy E-Sakiewki
1. Usługa parkowania Start -Stop.