Bilety kupione przez aplikację Łódź.pl są zapisywane w systemie operatora łódzkiej Strefy Płatnego Parkowania i kontroler ma do nich dostęp. Z tego względu nie ma potrzeby zostawiania za szybą samochodu żadnej informacji o wykupionym bilecie. 
Jeśli chcesz, możesz odebrać naklejkę na szybę auta informującą, że parkujesz z użyciem aplikacji Łódź.pl.
Naklejki są do odebrania we wszystkich punktach obsługi. 

Bilet można kupić przez aplikację, klikając przycisk „zaparkuj”. Następnie należy wybrać numer rejestracyjny samochodu (przy pierwszym parkowaniu trzeba będzie wpisać numer ręcznie) i strefę. Jeśli mamy włączoną glokalizację, strefa zostanie określona przez nasze położenie. W innym wypadku należy wybrać ją samodzielnie. W przypadku parkowania na granicy Stref zaleca się ręczne sprawdzenie poprawnej Strefy. Na koniec trzeba określić czas, na jaki parkujemy auto.

Bilet należy opłacić w koszyku za pośrednictwem portalu Przelewy24.
Tak, pod warunkiem że są członkami jednego konta rodzinnego. Członkowie konta rodzinnego mogą parkować wszystkie auta, których numery zostały dodane przez administratora. 
W aplikacji można zapisać dwa numery rejestracyjne samochodu. Można dodać i edytować  je w zakładce „Karty” klikając „dodaj nowy identyfikator”. 
Numer można dodać również podczas pierwszego parkowania klikając zaparkuj. 
 

Potrzebujesz pomocy?



+48 785 99 99 00
pn.-pt.: 09:00-17:00