Aplikację Łódź.pl za darmo pobierzesz w Sklepie Google Play, AppStore lub AppGallery.
W takim wypadku możesz korzystać wyłącznie z plastikowej wersji karty.
Dane logowania do aplikacji są takie same jak dane podane przy zakładaniu konta na stronie www.kartalodzianina.pl.

Jeśli wniosek o Pakiet Mieszkańca złożyłeś/aś papierowo w Centrum Obsługi, dane do logowania otrzymasz na wskazany we wniosku adres e-mail bądź numer telefonu.

Do aplikacji można zalogować się również poprzez zeskanowanie kodu QR dostępnego po zalogowaniu się na konto na komputerze pod lewym menu.
Problemy z logowaniem wynikają najczęściej z użycia znaków specjalnych typu "?", które czasem powodują problemy z odczytaniem hasła. W takiej sytuacji możesz zalogować się na komputerze i zmienić hasło, bądź zeskanować tam dostępny kod QR, który umożliwi zalogowanie się do aplikacji.

Wszelkie problemy możesz zgłosić do nas: 785 99 99 00, informacja@kartalodzianina.pl
To prawdopodobnie błąd ustawień lokalizacji w telefonie. Tutaj znajdują się instrukcje jak je zmienić.

Potrzebujesz pomocy?



+48 785 99 99 00
pn.-pt.: 09:00-17:00